Baza wiedzy

[A1] Pomoc -> telefon: 22-584-6000 e-mail: pomoc@AutoMapa.pl

Zespół Helpdesk (Infolinii) AutoMapy udziela pomocy telefonicznie (22-584-6000) w godzinach 9:00 -17:00 w dni robocze oraz e-mailem (pomoc@AutoMapa.pl) w w/w i nieco rozszerzonych godzinach w dni robocze, a także (z nieco dłuższym czasem reakcji) we wszystkie dni świąteczne i weekendy.

Formularz resetu licencji przeznaczony dla użytkowników AutoMapy korzystających z systemów Windows oraz Android, którzy z powodu zmiany urządzenia, karty pamięci lub wymiany płyty głównej w urządzeniu muszą odblokować swoją licencję AutoMapy dostępny jest pod adresem www.AutoMapa.pl/reset

UWAGA: Pomoc telefoniczna dostępna jest w języku polskim i angielskim. Pomoc e-mailem dostępna jest również w języku niemieckim.

Proste i rutynowe problemy rozwiązywane są natychmiastowo. W normalnym przypadku trwa to od kilku minut do kilku godzin. W czasie spiętrzeń tzn. tuż po wydaniu aktualizacji programu lub map przez 7-10 dni czasy reakcji mogą się wydłużyć ze względu na bardzo dużą liczbę zgłoszeń w takim okresie.

Czas rozwiązania zgłoszeń skomplikowanych zależy od ich natury.


Ogólne

Poradnik wideo

AutoMapa Traffic

Mapa

AutoMapa dla Windows

AutoMapa dla iOS

AutoMapa dla Android